PL

DARMOWA DOSTAWA od 249 zł* Niedostępne dla zamówień powyżej 1000 zł brutto oraz zamówień biznesowych

Wesela  słodki stół

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

  1. Zdjęcia mają charakter poglądowy. Kolorystyka i wzornictwo produktu finalnego ze względu na ręczny sposób ich wytwarzania mogą nieznacznie odbiegać od zdjęć prezentowanych w ofercie.
  2. Podane ceny są cenami brutto.
  3. Prezentowane ceny są aktualne do 30.04.2023.
  4. W stylach Glamour, Natural i Karmello pakiety Silver, Gold i Premium są realizowane jako wysyłkowe. Opcja aranżacji słodkiego stołu przez pracownika firmy Karmello dostępna jest w pakietach Gold i Premium wyłącznie do 200 km od siedziby firmy Karmello w Bielsku-Białej. W skład ww. pakietów wchodzą produkty firmy Karmello wraz z naczyniami i dekoracjami. Słodki stół w opcji wysyłkowej- Karmello- w pakietach Silver, Gold i Premium nie zawiera naczyń i dekoracji (poza standardowym 3-piętrowym ekspozytorem Karmello oraz ekspozytorem na makaroniki) i jest realizowany na terenie całej Polski.
  5. Ze względu na różnorodność produktów wchodzących w skład poszczególnych pakietów, zamówienia należy składać z minimum miesięcznym wyprzedzeniem przed planowaną uroczystością dla pakietów wysyłkowych. W przypadku wyboru z pakietów z aranżacją na miejscu czas ten wynosi min. 3 miesiące.
  6. Warunkiem rezerwacji terminu realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia, co jest równoważne z akceptacją Warunków Handlowych oraz wpłacenie zadatku 30% wartości zamawianego pakietu.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Realizację zamówienia rozpoczynamy po ustalenia wszystkich szczegółów, otrzymania uzupełnionego formularza zamówienia oraz zaksięgowaniu 30% zadatku (w sytuacji kiedy zamówienie nie zostanie zrealizowane z winy Klienta, zadatek przepada na rzecz usługodawcy). Po opłaceniu zamówienia (co jest równoznaczne z potwierdzeniem wszystkich ustaleń) nie ma możliwości dokonywania zmian w zamówieniu.
  2. Dla każdego z wybranych pakietów, zamawiający w porozumieniu z przedstawicielem sali weselnej musi zagwarantować stół do aranżacji o odpowiedniej  długości, tj. Silver 1,4m; Gold 1,7m; Premium 2,0m.
  3. Firma Karmello zaznacza, iż w przypadku zamówienia pakietów na więcej niż 80 osób, produkty nie są wykładane na słodki stół jednocześnie. W przypadku wyboru pakietu z usługą aranżacji należy pamiętać, iż firma Karmello zapewnia wyłącznie wstępne rozłożenie słodkiego stołu, bez dalszej obsługi podczas trwania uroczystości. Zamawiający ma za zadanie zobligować obsługę sali weselnej do uzupełniania aranżacji na bieżąco (zgodnie z instrukcją otrzymaną od firmy Karmello), aby ta prezentowała się atrakcyjnie w trakcie całej uroczystości. W przypadku zamówienia pakietów wysyłkowych dotyczy to również rozłożenia.
  4. Należy mieć na uwadze, iż zamawiane produkty czekoladowe i cukiernicze są wrażliwe na zmiany temperatury. Wyroby czekoladowe powinny być przechowywane w temperaturze około 16-18 stopni Celsjusza oraz w suchym i zacienionym miejscu, natomiast wyroby cukiernicze (makaroniki, desery) w temperaturze chłodniczej, około 4-6 stopni Celsjusza. Aranżacja powinna więc pojawić się na sali weselnej możliwie jak najpóźniej, warto również powyższe wskazówki dotyczące temperatury wziąć pod uwagę przy ustawieniu klimatyzacji oraz wyboru miejsca ustawienia stołu- nie narażonego na nasłonecznienie. W przypadku zbyt wysokiej temperatury, znaczących jej wahań lub nasłonecznienia produkty czekoladowe oraz cukiernicze mogą stracić swoje walory wizualne.
  5. Istnieje możliwość zamiany smaków poszczególnych produktów, należy mieć jednak na uwadze, że zostały one dobrane pod kątem cech wizualnych i smakowych do poszczególnych stylów i każda zmiana może zmienić odbiór wizualny aranżacji. Klient może dokonać dwóch zmian smakowych w wybranym pakiecie.

DOSTAWA

  1. Koszt transportu obliczany jest indywidualnie w zależności od wybranego pakietu i rozmiaru. Pakiety z usługą aranżacji są dostarczane bezpośrednio na Salę Weselną będącą w odległości do 200 km od siedziby Karmello w Bielsku-Białej w dniu uroczystości weselnej. Koszt transportu w przypadku realizacji słodkiego stołu z usługa aranżacji to 1,80 zł/km.
  2. Z uwagi na specyfikę oferowanego asortymentu, wysyłki realizujemy na dwa dni przed planowaną uroczystością, od poniedziałku do piątku (tj. dla uroczystości odbywających się w sobotę wysyłka realizowana jest najpóźniej w środę).
  3. Zamawiający zobligowany jest do zapewnienia odbioru przesyłki pod wskazanym adresem przy pierwszej próbie doręczenia.
  4. W przypadku zamawiania pakietów z ciasteczkami makaronikami oraz deserami, zamawiający zobligowany jest do zapewnienia odpowiednich warunków tj. temperatura chłodnicza (ok.  4-6 stopni Celsjusza) na czas ich przechowywania.
  5. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS w opcji standard, tj. doręczenie następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki, nie ma również możliwości ustalenia dokładnej godziny doręczenia.
    Odbierający ma obowiązek sprawdzić w obecności kuriera stan przesyłki. Ewentualnie niezgodności lub uszkodzenia wynikłe podczas transportu należy zgłosić kurierowi. Spisany protokół szkody w obecności kuriera stanowi podstawę do rozpatrzenia reklamacji.
  6. Istnieje możliwość odbioru osobistego z fabryki firmy Karmello w Bielsku-Białej, ul.Gen.St. Maczka 9, po uprzednim uzgodnieniu.

PŁATNOŚCI I KAUCJA

  1. Wpłacenie zadatku w wysokości 30% wartości pakietu jest potwierdzeniem rezerwacji terminu. Reszta kwoty z kaucją za wypożyczane elementy ekspozycji i ewentualnym kosztem transportu (dotyczy Gold i Premium) powinna zostać zaksięgowana do 7 dni przed planowaną uroczystością.
  2. Koszt transportu pakietów Gold i Premium z usługą aranżacji wynosi 1,80zł/km i jest realizowany do 200 km, na terenie Bielska-Białej gratis. Koszt wykonania aranżacji przez pracownika firmy Karmello to 400,00 zł.
  3. Każdy z pakietów zawiera naczynia i ekspozytory do wykonania aranżacji, które pozostają własnością firmy Karmello. Sprzęty te wypożyczane są w ramach zamówienia za kaucją, wynoszącą dla każdego z pakietów: Silver- 350 zł; Gold-  550 zł; Premium- 600 zł.
  4. Decydując się na zamówienie aranżacji słodkiego stołu biorą Państwo odpowiedzialność za wypożyczone naczynia.  W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, z wpłaconej kaucji zostanie potrącona odpowiednia kwota w zależności od wybranego pakietu.  
  5. Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu naczyń i ekspozytorów firmie Karmello do 14 dni od momentu ich otrzymania. Zamawiający zobowiązany jest do  zapakowania wypożyczonych sprzętów w oryginalne kartony wysyłkowe, w którym dostarczone zostały do klienta. Kartony należy zabezpieczyć przed otwarciem taśmą samoprzylepną. Tak przygotowane paczki należy przesłać na adres: Karmello Rafał Dobrzański, ul. Gen. Maczka 9; 43-310 Bielsko-Biała.  Zwrot odbywa się na koszt Zamawiającego.
  6. Po otrzymaniu sprzętów w stanie nieuszkodzonym firma Karmello zobowiązuje się do zwrotu kaucji na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  7. W przypadku braku zwrotu wypożyczonych sprzętów w terminie 14 dni od daty ich otrzymania kaucja staje się bezzwrotna i pozostaje własnością firmy Karmello w ramach rozliczenia za niezwrócony sprzęt.
  8. Makaroniki w okresie wiosenno-letnim wysyłane jest w termoboxie wraz z wkładami chłodzącymi. Przy wysyłce zamówienia pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł brutto za każdy termobox.
    Termoboxy wysyłane do klienta  pozostają własnością firmy Karmello. Klient zobowiązany jest do zwrotu termoboxów wraz z wkładami chłodzącymi firmie Karmello do 14 dni od momentu ich otrzymania. Po otrzymaniu termoboxów w stanie nieuszkodzonym firma Karmello zobowiązuje się do zwrotu kaucji na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego.
    Zwrot odbywa się na koszt Zamawiającego.

INNE INFORMACJE

  • Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie spełniające Państwa oczekiwania wizualne oraz smakowe. Firma Karmello nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak satysfakcji Zamawiającego wynikający z czynników niezależnych od Sprzedającego lub niewywiązania się z powyższych warunków realizacji zamówienia i wskazówek postępowania.
  • Poszczególne czekoladki i pralinki w zależności od rodzaju zawierają następujące substancje lub produkty powodujące alergie lub reakcje nietolerancji: GLUTEN; JAJA; ORZESZKI ZIEMNE; SOJĘ; MLEKO; ORZECHY, TJ.: MIGDAŁY, ORZECHY LASKOWE, ORZECHY WŁOSKIE, ORZECHY NERKOWCA, ORZESZKI PEKAN, PISTACJE; NASIONA SEZAMU; DWUTLENEK SIARKI.
  • Obowiązkowe informacje na temat poszczególnych czekoladek i pralinek, które na Państwa życzenie będą wchodzić w skład zestawu, w tym szczegółowy wykaz składników są dostępne na stronie internetowej www.karmello.pl. Przed ostatecznym dokonaniem zakupu prosimy, dla Państwa bezpieczeństwa, zapoznać się z powyższymi informacjami.